Nad innowacjami, które wyróżniają Apsys na rynku i pomagają ulepszać jakość usług, pracuje wewnętrzny think thank Apsys Lab – multidyscyplinarna platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. Jej zadaniem jest projektowanie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań z obszarów digital immersion, doświadczeń zakupowych i obsługi klienta.

Nowe technologie i social media

Efektywne zarządzanie

Doświadczenie zakupowe

Obsługa klienta

Broszura Apsys-Lab

Obsługa klienta – Program At Your Service

Całkowicie autorski, długoterminowy program Apsys rozpoczął się w Sierpniu 2018.

Jednolity system oceny poziomu usług oferowanych przez centrum, z uwzględnieniem jego specyfiki.

Coroczne audyty przeprowadzane przez zewnętrzną firmę w celu oceny poziomu i postępu obsługi klienta oferowanych przez centrum.

Przedstawiamy najszerszą gamę usług dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów.

Program edukacyjny dla menedżerów centrów handlowych z przewodnikiem zawierającym wytyczne najlepszych standardów dotyczących usług.

Ustandaryzowane usługi dla klientów, aby umożliwić ich kompleksową i obiektywną weryfikację.

Stale tworząca nowe i ulepszające obecne poziomy usług.

Narzędzie motywacyjne do zarządzania centrami handlowymi.

Budujący prawdziwą przewagę konkurencyjną centrum na rynku.

Broszura At your service

Odpowiedzialność społeczna – Think Green

Wieloaspektowy program mający na celu promowanie postaw proekologicznych
i informowanie o działaniach prowadzonych przez centra w zakresie zrównoważonego funkcjonowania.

Informowanie o rozwiązaniach stosowanych w centrach.

Zmiana wizerunku sektora
w opinii publicznej jako zaangażowanej społecznie
i zrównoważonej ekologicznie.

Budowanie przewagi centrum na lokalnym rynku – element lojalności.

Element długoterminowych relacji z najemcami
i lokalnymi władzami.

Przygotowanie do nadchodzących zmian i regulacji prawnych.

Odpowiedzialność społeczna – Spektrum Zrozumienia

Kompleksowy, wielofazowy program skoncentrowany w pierwszej fazie dla osób ze spektrum autyzmu, aby udowodnić, że centra handlowe zarządzane przez Apsys Polska są naprawdę miejscem dla wszystkich.

Przedstawiamy konkretne rozwiązania dla osób ze spektrum autyzmu i ich opiekunów w centrach handlowych zarządzanych przez Apsys.

Edukowanie klientów, pracowników centrów handlowych, najemców i kooperantów na temat zachowań i potrzeb tej grupy.

Elastyczny – dopasowany do możliwości centrum.

Centralnie zaprojektowany, wdrażany lokalnie – w fundamentach merytorycznych opracowany w Centrali Apsys Polska z głównym partnerem; wdrażany lokalnie we współpracy z lokalnymi ambasadorami.

Zaprojektowany z ekspertami – opracowany i wdrożony we współpracy z ekspertami – fundacjami i stowarzyszeniami.