Centrum Handlowe RONDO zakończyło przebudowę elewacji oraz głównego wejścia do centrum. Remodeling RONDA objął również przearanżowanie wnętrza obiektu, w tym strefy gastronomicznej. Dzięki dokonanym zmianom nowe RONDO doskonale wpisuje się w otoczenie Bydgoszczy.
Ujednolicono kolorystykę nowej elewacji RONDA, dominują na niej kolory czerwony oraz pomarańczowy. Natomiast odnowiona fasada sprawiła, że bryła obiektu uległa zmiękczeniu, a elewacja zdynamizowaniu, przez co wydaje się być w ciągłym ruchu. Wnętrze RONDA nabrało charakteru modnej „przykrytej uliczki miejskiej ze sklepami po obu stronach”. Centrum Handlowe RONDO idealnie wpisuje się w bydgoskie otoczenie, dzięki wykorzystaniu we wnętrzu cegły i drewna, a także wyeksponowaniu elementów architektury przypominających konstrukcje szkieletowe budynków na Wyspie Młyńskiej czy spichlerzy przy ulicy Grodzkiej. Nowa strefa restauracyjno-kawiarniana tworzy intymną i komfortową całość, dzięki wykorzystaniu jasnoszarego koloru ożywionego zielonymi akcentami nawiązującymi do małej architektury w parkach miejskich. Przestrzeń restauracyjna przystosowana jest także do potrzeb rodzin z dziećmi. Na terenie strefy klienci mogą skorzystać z bezpłatnego dostępu do internetu bezprzewodowego.
Przebudowie centrum towarzyszył również rebranding. Pojawiło się nowe logo RONDA, a także strona internetowa www.chrondo.pl w nowej odsłonie.







