Apsys Polska został kilkukrotnie uhonorowany podczas 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards. Flagowy projekt Posnania wybrano najlepszym nowym centrum handlowym roku, a inaugurujące działalność Posnanii wydarzenie uznano za najlepszą kampanię otwarcia. Spółka zwyciężyła również w kategorii Wydarzenie w Centrum Handlowym jak i Kampania CSR Centrum Handlowego Roku. Dodatkowo, Apsys został doceniony w kategorii Kampania Posprzedażowa Centrum Handlowego i dostał specjalne wyróżnienie Jury 2017.
12 października 2017, Apsys zwyciężył aż w czterech i został wyróżniony w dwóch kategoriach konkursu PRCH Reatail Awards 2017. Flagowy projekt Apsys, Posnania w Poznaniu, został wybrany najlepszym nowym centrum handlowym roku. Zwycięska okazała się także kampania otwarcia Posnanii – „Posnania Grand Opening”, której największą gwiazdą była Eva Longoria. Kolejną główną nagrodę jury konkursu przyznało Apsys za kampanię CSR „Jeżdżę i pomagam” zrealizowaną dla centrum handlowego Europa Centralna w Gliwicach. Najważniejszym wydarzeniem roku w branży polskich centrów handlowych okazały się zorganizowane przez Apsys „10 Urodziny Manufaktury” w Łodzi. Jury PRCH Retail Awards 2017 przyznało organizacji jeszcze dwa wyróżnienia. Specjalne wyróżnienie jury otrzymała kampania CSR „Projekt Wyższy Poziom” stworzona przez Apsys dla Galerii Katowickiej. Doceniono też kampanię posprzedażową „Loteria Wstążkowa” przeprowadzoną przez Apsys w centrach handlowych: Tulipan w Łodzi, Platan w Zabrzu, Bielawy w Toruniu, Osowa w Gdańsku i Czyżyny w Krakowie.
PRCH Retail Awards został stworzony z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Jego celem jest wskazanie najlepszych praktyk oraz najbardziej efektywnych i ciekawych projektów w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych.







