Flagowa inwestycja Apsys w Polsce – Posnania, zdobyła dwie złote statuetki Solal podczas uroczystej gali ISCS Solal Marketing Awards w Wiedniu. Docenione zostały kampanie otwarcia Posnanii oraz budowania świadomości marki.
– Te statuetki to najważniejsze nagrody marketingowe w branży retail. Jestem dumna, że aż w dwóch kategoriach, jury przyznało złote nagrody właśnie Posnanii. Tym bardziej, iż do konkursu stanęło wiele wspaniałych kampanii realizowanych przez centra handlowe w całej Europie i Afryce Południowej. Zgodnie z naszym mottem „iconic places” staramy się tworzyć i realizować innowacyjne przedsięwzięcia, wychodzące poza utarte schematy i wyznaczające trendy dla całej branży. Tym bardziej cieszymy się, iż nasze wysiłki zostają zauważone i docenione nie tylko w Polsce. Zapewniam, że nie osiądziemy na laurach, a kolejne kampanie będą równie ciekawe, odkrywcze, ale zarazem skupione na celach, które nam przyświecają. Posnania to miejsce szczególne, jedyne w swoim rodzaju i tak zamierzamy je promować – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.
Nagrodzona kampania otwarcia miała na celu osadzenie Posnanii w świadomości klientów jako nowego lifestylowego miejsca na mapie Poznania. Szeroko zakrojona, wielopłaszczyznowa kampania reklamowa bazowała na innowacyjnej linii kreatywnej i zakończona była wielką, czterodniową galą otwarcia, w której uczestniczyły polskie i międzynarodowe gwiazdy.
Posnania zdobyła również główną nagrodę Solal w kategorii budowania świadomości marki, za projekt IN POSNANIA. Kampania ta przełamywała dotychczasowe standardy postrzegania obiektu handlowego. W ascetycznej przestrzeni centrum, jeszcze w fazie jego budowy, zrealizowano dedykowaną sesję zdjęciową, autorstwa pochodzącego z Poznania fotografa Szymona Brodziaka. Cykl 19 czarno-białych fotografii, przedstawiających absolwentki Poznańskiej Szkoły Baletowej na tle surowych wnętrz można było podziwiać na wystawie plenerowej w przestrzeni przed Posnanią, a także w prestiżowym albumie wydanym po jej realizacji.
ICSC Solal Marketing Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC).








