Centrum Handlowe RONDO w Bydgoszczy otrzymało główną nagrodę w kategorii „Przebudowa / Rozbudowa / Modernizacja Centrum Handlowego Roku 2015″ podczas gali konkursu PRCH Retail Awards 2015. Wyróżniona została także kampania promująca reotwarcie RONDA w kategorii „Kampania Przebudowy / Rozbudowy / Modernizacji Centrum Handlowego Roku 2015″.
Nagrodę główną za najlepszą „Przebudowę / Rozbudowę / Modernizację Centrum Handlowego” odebrała dyrektor Centrum, Joanna Sawośko-Duda. Przebudowa RONDA była prowadzona w latach 2013-2014. Proces modernizacji centrum zainicjowany i przeprowadzony przez asset managera obiektu, firmę Valad Europe, przy wsparciu firmy Apsys Polska, jako project managera, obejmował przebudowę elewacji oraz głównego wejścia do centrum, a także przearanżowanie wnętrza obiektu, w tym strefy gastronomicznej. Zwieńczeniem przebudowy RONDA był rebranding centrum – RONDO zyskało nowy, odświeżony logotyp.
Kampania reotwarcia RONDA po przeprowadzeniu modernizacji obiektu, za którą centrum otrzymało wyróżnienie w konkursie PRCH Retail Awards 2015, była realizowana w kwietniu 2014 roku. Kampania przebiegała pod hasłem „I Ty nabierz koloru”, nawiązującym do odświeżonego logotypu RONDA, w którym użyto 8 żywych kolorów. W ramach kampanii RONDO zrealizowało szereg działań z wykorzystaniem zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów komunikacji m.in. niestandardową akcję ambientową z „walking boards” prezentującymi poszczególne literki z nowego logotypu RONDA oraz wyjątkowy spektakl laserowo-pirotechniczny, pierwszą tego typu atrakcję zaplanowaną na reotwarcie centrum na polskim rynku nieruchomości komercyjnych.
„Cieszymy się, że nasze centrum handlowe zostało nagrodzone przez tak szacowne grono ekspertów z branży handlowej, którzy docenili nowoczesne wnętrza RONDA oraz wyróżniającą się fasadę, która doskonale wpisuje się w otoczenie. Z kolei wyróżnienie za kampanię reotwarcia centrum to dla nas nie tylko powód do ogromnej satysfakcji, ale również wyzwanie, aby kolejne działania marketingowe były równie kreatywne” – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Centrum Handlowego RONDO.
Konkurs PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i osób zajmujących się retail marketingiem. Jury konkursowe składa się ze specjalistów branży handlowej, którzy nie oceniają projektów, z którymi są lub kiedykolwiek byli związani biznesowo.







