Nad innowacjami, które wyróżniają Apsys na rynku i pomagają ulepszać jakość usług, pracuje wewnętrzny think thank Apsys Lab – multidyscyplinarna platforma wymiany wiedzy i doświadczeń. Jej zadaniem jest projektowanie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań z obszarów digital immersion, doświadczeń zakupowych i obsługi klienta.

Nowe technologie i social media
Efektywne zarządzanie

Doświadczenie zakupowe
Obsługa klienta
Obsługa klienta – Program At Your Service
Całkowicie autorski, długoterminowy program Apsys rozpoczął się w Sierpniu 2018.
Jednolity system oceny poziomu usług oferowanych przez centrum, z uwzględnieniem jego specyfiki.
Coroczne audyty przeprowadzane przez zewnętrzną firmę w celu oceny poziomu i postępu obsługi klienta oferowanych przez centrum.
Przedstawiamy najszerszą gamę usług dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów.

Program edukacyjny dla menedżerów centrów handlowych z przewodnikiem zawierającym wytyczne najlepszych standardów dotyczących usług.
Ustandaryzowane usługi dla klientów, aby umożliwić ich kompleksową i obiektywną weryfikację.
Stale tworząca nowe i ulepszające obecne poziomy usług.
Narzędzie motywacyjne do zarządzania centrami handlowymi.
Budujący prawdziwą przewagę konkurencyjną centrum na rynku.
Odpowiedzialność społeczna – Think Green
Wieloaspektowy program mający na celu promowanie postaw proekologicznych
i informowanie o działaniach prowadzonych przez centra w zakresie zrównoważonego funkcjonowania.
Informowanie o rozwiązaniach stosowanych w centrach.
Zmiana wizerunku sektora
w opinii publicznej jako zaangażowanej społecznie
i zrównoważonej ekologicznie.

Budowanie przewagi centrum na lokalnym rynku – element lojalności.
Element długoterminowych relacji z najemcami
i lokalnymi władzami.
Przygotowanie do nadchodzących zmian i regulacji prawnych.
Odpowiedzialność społeczna – Spektrum Zrozumienia
Kompleksowy, wielofazowy program skoncentrowany w pierwszej fazie dla osób ze spektrum autyzmu, aby udowodnić, że centra handlowe zarządzane przez Apsys Polska są naprawdę miejscem dla wszystkich.
Przedstawiamy konkretne rozwiązania dla osób ze spektrum autyzmu i ich opiekunów w centrach handlowych zarządzanych przez Apsys.
Edukowanie klientów, pracowników centrów handlowych, najemców i kooperantów na temat zachowań i potrzeb tej grupy.

Elastyczny – dopasowany do możliwości centrum.
Centralnie zaprojektowany, wdrażany lokalnie – w fundamentach merytorycznych opracowany w Centrali Apsys Polska z głównym partnerem; wdrażany lokalnie we współpracy z lokalnymi ambasadorami.
Zaprojektowany z ekspertami – opracowany i wdrożony we współpracy z ekspertami – fundacjami i stowarzyszeniami.
